Tuesday, July 12, 2011

داحنا ناس جامدين يابنى



المصريين دول يا جدع ناس 100%.........معديين بجد ......تخيلوا ان الاوبرا الايطاليه ذات نفسها تنبأت بالثوره المصريه من كتر ما كانت مبهوره بالمصريين..............ايه مش مصدقين؟؟؟؟؟؟؟ ولا فاكرنى بهيس عليكم؟؟؟؟؟؟لا بجد فى اغنيه اوبراليه اتقال فيها ( سجن طره) يوووووووه برضه مش مصدقين؟؟؟ الاغنيه فوق عندكم لومش مصدقين اسمعوها وركزوا فى الكلام..هتلاقوا فى النص كلمه(سجن طره) ولعلمكم بتتكرر اكتر من مره كمان....أينعم انا مش فاهمه ولا حرف فى الاغنيه بس مره سمعت واحد بيقول الاوبرا غذاء..وأنا بصراحه كنت جعانه فسمعتها ...بس مشبعتش  روحت سامعه باقى المقوله لقيت الراجل بيقول الاوبرا غذاء الروح.....روح مين ياعم هو انا نيمت العصافير اللى بتصرخ فى بطنى علشان اغذى روحى.....بس بينى وبينكم من ساعه ما سمعت اغانى الاوبرا وانا بقيت بحبها جدا..صحيح انا مش فاهمه الكلام بس بتريح اعصابى..وهو يعنى اللى بيسمع اغانى انجليزى فاهم نص الكلام اللى بيتقال.....المهم سيبكم من الرغى ده كله واسمعول الاغنيه وركزوا فى الكلام وقولوا رأيكم.

2 comments:

  1. مش كل اللي بيسمع اغاني انجليزي فاهمها كلها زي ما انتي قولتي يادوب يفهم نصها واقول حاجة كمان ده في ناس بتسمعها ومش فاهمة ولا حرف مش كلمة !!!!!!!!

    ReplyDelete
  2. akeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeed

    ReplyDelete